×

7/24 Uzaktan Destek

Son kullanıcılar, kuruluş içerisindeki sorumluluklarını yerine getirmek için birçok cihazda çalışabilir. Cihazların işletim sistemleri, uygulamalar, e-postalar ve yapı içerisindeki herşey sistem danışmanlığı kapsamında Vesna kontrolündedir. Son kullanıcı cihazlarında işletim sistemi kaynaklı veya uygulama bazlı herhangi bir problem oluştuğunda iş akışı yavaşlayabilir, durabilir veya daha büyük problemler meydana çıkabilir. Vesna, bu gibi durumlarda öncelikle internet üzerinden uzaktan bağlantı ile sorunun tespitini gerçekleştirir, uzaktan müdahale ile çözülebilecek bir sorun ise anında sorunu çözüme kavuşturarak iş akışının devamını sağlar.

Uzaktan desteğin sürekli alınabiliyor olması kuruluşlar için çok önemlidir. Günümüzde herhangi bir belgenin herhangi bir cihazda görüntülenemiyor olması bile çok büyük iş kaybına neden olabilmektedir. Bu gibi örneklerin çoğaltılabileceği teknoloji çağında, yaşanan sorunların hızlı çözülmesi kuruluşlar için büyük önem arz etmektedir.

Vesna, profesyonel BT ekibi ile sistem danışmanlığı kapsamında 7/24 uzaktan destek sağlar.

Kesintisiz Destek

Destek E-posta

Vesna'ya ulaşmak kolaydır. Sistem danışmanlığı hizmeti alan müşterilerimiz, destek talep e-postası göndererek anında destek talep edebilirler. Maksimum 15 dakika içerisinde uygun personel, sizinle iletişime geçer.

Uzak Masaüstü

Vesna, uzaktan destek hizmetini her an hazırda bekletir. Uzaktan bağlantı uygulamalarını rutin ziyaretler ile sürekli güncel tutarken, alternatif bağlantılar için sisteminizi hazır ve güvende tutar.

Güvenli bağlantı

Vesna, uzaktan destek hizmetini tamamen güvenli şekilde sağlar. Özel olarak korunan cihazlar ile sisteminize bağlanır ve tüm bağlantıyı kayıt eder. Vesna ile bilgileriniz hep güvende.

Acil çağrı, acil eylem

İşiniz Vesna için önemli. Acil çağrılarınız iş planında en üste alınır, uygun BT personeli kuruluşunuza yönlendirilir. Problemin acil olarak giderilmesi Vesna'nın her zaman önceliğidir.

Acil Çağrı & Yerinde Müdahale

Vesna'nın sistem danışmanlığı ile rutin ziyaretler sırasında tüm aktif cihazların genel kontrolleri sağlanır. Ancak bu, ziyaretin gerçekleşmediği günlerde herhangi bir sorun ile karşılaşılmayacağı anlamına gelmez. Sunucular, son kullanıcı cihazları, ağ veya herhangi bir çevre aygıtı arızalanabilir, iş akışının yavaşlamasına veya durmasına sebep olabilir. Vesna, problemleri gidermek için uzaktan bağlantı ile sorun tespiti gerçekleştirir ve eğer sorunun uzaktan bağlantı ile giderilemeyecek bir problem olduğu tespit edilirse, iş akışını yeniden sağlamak için acil müdahale gerçekleştirilir.

Acil çağrı sonucunda, alanında uzman BT personelleri problemi çözmek adına kuruluşu ziyaret eder ve probleme yerinde müdahalede bulunur.

TOP