Microsoft Outlook, sadece bir mail programı değil, takvimleri, kişileri, görev takibi, paylaşılmış takvimleri ve notları barındıran kapsamlı bir Microsoft yazılımıdır.
Daha verimli çalışmak için ihtiyaç duyulan tüm özellikler Outlook ile tek yerde toplanıyor; E-posta, takvim, kişiler, görevler ve daha da fazlası. Office bütünleştirmesiyle ekler doğrudan paylaşılabilir veya direkt olarak OneDrive’dan paylaşım yapılabilir. Takvim senkronizasyonu sayesinde mobil veya tablet üzerinden de randevular takip edilebilir ve Outlook aktif bir şekilde kullanılabilir.
Üst düzey güvenliği ile Microsoft Outlook, gizli bilgileri korumak için sürekli çalışmaktadır. Akıllı zeka ile Outlook, ihtiyaçları önceden tahmin eder. Örneğin fatura ödemeleri takvime otomatik olarak eklenir ve akıllı anımsatıcılar sayesinde sürekli bilgi sahibi olunur. Gelişmiş arama özelliği sayesinde bilgiler çok hızlı aranabilir.
Microsoft Outlook, Office 365 abonelikleri ile birlikte geldiğinde kendini sürekli güncel tutan sürüm ile gelir ve her zaman otomatik olarak günceller.
Microsoft Word, profesyonel kalitede belgeler, raporlar, mektuplar ve özgeçmişler oluşturmanıza olanak sağlar. Düz bir metin düzenleyiciden farklı olan Microsoft Word, yazım denetimi, dilbilgisi denetimi, metin ve yazı tipi biçimlendirme, HTML desteği, görüntü desteği, gelişmiş sayfa düzeni ve daha fazlasını içeren özelliklere sahiptir.
Microsoft Word, bir kelime işlemcidir ve diğer kelime işlemciler gibi, kullanıcının farklı türlerde belgeler oluşturmasına yardımcı olabilir. Office 365 'in Office masaüstü uygulamaları içeren abonelikleri ile Microsoft Word edinebilirsiniz.
Microsoft Excel, Microsoft tarafından masaüstü platformlarda Microsoft Windows ve Mac OS için üretilmiş ve dağıtılmış ticari bir elektronik tablo uygulamasıdır. Temel hesaplamaları yapma, grafik araçlarını kullanma, pivot tabloları oluşturma ve makro oluşturma yeteneğine sahiptir.
Excel, verileri düzenlemek ve işlemek için satırlar ve sütünlar halinde düzenlenmiş hücre koleksiyonunu kullanan tüm elektronik tablo uygulamalarıyla aynı temel özelliklere sahiptir. Verileri grafikler, histogramlar ve çizgi grafikler olarak da görüntüleyebilirler.
Excel, kullanıcıların çeşitli faktörleri farklı açılardan görebilecekleri şekilde veri düzenlemelerine izin verir. Visual Basic, Excel'deki uygulamalar için kullanılır ve kullanıcıların çeşitli karmaşık sayısal yöntemler oluşturmasına olanak tanır. Programcılara kod yazma, hata ayıklama ve kod modülü organizasyonu için doğrudan Visual Basic Editor kullanarak kodlama seçeneği sunulur.
Microsoft PowerPoint, Microsoft firması tarafından hazırlanmış bir sunu tasarlama ve düzenleme yazılımıdır. Görsel zenginlik ile kaliteli slayt sunumları hazırlamanıza imkan sağlayan yazılımların başında Microsoft PowerPoint yer almaktadır.
Günümüzde iş dünyasındaki birçok hareketliliği kolay bir çalışmaya çeviren PowerPoint ile kaliteli sunumlar kolayca oluşturulabilir. Önemli bir konferanstaki sunumu ya da raporları inceleme veya özel bir rapor hazırlama gibi işlemler çok pratik bir şekilde düzenlenebilir. PowerPoint programını kullanarak; renkli değişik metinlerle resimleri, çizimleri, tabloları, grafikleri etkili bir biçimde birleştiren ekranlar oluşturabilmektedir.
Microsoft tarafından sağlanan özgün tasarımlar dışında, zengin animasyonlar, sinematik hareketlendirme 3 boyutlu modeller ve simgelerden daha fazlasını barındıran PowerPoint, akıllı teknoloji sayesinde istenilen her noktadan erişim imkânı sağlar.
Office 365 paketleri ile birlikte gelen Microsoft PowerPoint, kolayca paylaşmak ve herhangi bir cihazdan erişmek için bulutta çalışma imkânı sağlar.
Microsoft OneNote, iş dünyasında olan/olmayan herkes için tasarlanarak oluşturulan, her yerden erişim sağlanabilen Microsoft tarafından geliştirilen özel bir dijital not defteridir. Bir not defterinden daha fazlasını barındıran OneNote Windows Journal’ın yerini almıştır.
Microsoft OneNote özellikle eğitim ve iş sektöründe çok önemli bir yere sahiptir. Paylaşma özelliği sayesinde birden çok kişinin, aynı not defteri üzerinde not alarak çalışması ayrı bir kolaylık sağlamaktadır.
Notlar, bölümler ve sayfalar halinde düzenlenebilir. Önemli notlar veya yapılacak işler etiketler ile vurgulanabilir. Dokunmatik bir ekran ile ekran kalemi kullanılarak ya da fare yardımı ile düşünülen fikirler ve tasarımlar, şekiller ile not alınabilir. Sesli dosyalar kayıt edilebilir ya da çevrimiçi video, fotoğraf dosyaları eklenebilir.
Microsoft OneNote, Office 365 aboneliği veya bir Microsoft hesabı ile birlikte geldiği için istenilen zaman istenilen yerden erişim imkânı sağlar.
Bir not defterinden daha fazlası Microsoft OneNote.
Microsoft Exchange, Microsoft tarafından hizmet verilen bulut tabanlı bir e-posta yönetim hizmetidir. Microsoft tarafından verilen iş-okul hesaplarını barındıran ve Office 365 ya da yalın Exchange Planları ile birlikte verilen hizmettir.
Microsoft Exchange, verdiği hizmette müşterilere kurumsal sınıf e-posta ile kendi alan adlarını kullanım imkânı sağlamaktadır. Profesyonel bir e-posta kullanmak firmalar için ne kadar önemli ise bu e-postaların güvenliğini sağlamak Microsoft tarafından o kadar önemlidir. Bu sebep ile gelişmiş güvenlik ilkeleriyle kurumsal posta hesabı daha da güvenli.
Akıllı zekâ sayesinde Exchange ’in sunduğu hizmetler sürekli gelişiyor ve birçok kolaylık sağlıyor. Odaklanmış posta kutusu sayesinde karmaşalardan tamamı ile kurtulup ihtiyaç olan maillere yönelik akıllı bir posta kutusuna sahip olunuyor.
Microsoft Exchange sadece bulutta mailleri değil, kişiler, takvim ve notlar, görevler gibi birçok kullanılan bilgileri de bulut üzerinde servis ederek, istenilen her noktadan her cihazdan kolaylıkla erişim sağlıyor. Üst düzey güvenliği ile tam korunan profesyonel bir kurumsal sınıfı e-posta hizmeti sağlıyor.
SharePoint Microsoft tarafından geliştirilen, kuruluşlar tarafından intranet siteleri oluşturmak, bilgileri depolamak, dosya paylaşmak, dosya düzenlemek, ortak bir dosya üzerinde çalışmak gibi pek çok amaç için kullanılan bir hizmettir.
Bilgi arayışının daha az zaman aldığı, bilgiyi kullanmaya daha çok zaman kazandırdığı SharePoint kuruluş içerisinde oluşturulan bir intranet ağı üzerinde kolayca bilgi akışı sağlamaktadır. SharePoint kullanım sırasında proje bazlı yada departman bazlı kolayca ekip sitesi oluşturması sağlar ve bu ekip sitelerinde kullanıcı bazlı yetki vererek kolayca dosya paylaşımı yapılması sağlanır. Ekip siteleri üyeleri ister web tarayıcısından ister ise OneDrive aracılığı ile kullandıkları bilgisayarlarda ya da mobil cihazlarda güvenle senkronizasyon ederek çalışabilirler.
200.000’in üzerinde kurum ve 190 milyondan fazla kişi intranet, ekip sitesi ve içerik yönetimi için SharePoint’i kullanıyor.
OneDrive, kullanıcıların Microsoft hesapları ile veya Office 365 üyelikleri ile bağlanarak, hesaplarında tanımlanan bulut depolama alanında çevrim içi dosya gönderip internet olan her yerden erişim sağladıkları bir dosya depolama ve paylaşım hizmetidir.
OneDrive ile istenilen her noktadan ve her cihazdan erişim imkânı sağlar. Tablet, telefon ya da bilgisayar kullanarak OneDrive dosyalarında değişiklik yapılabilir ve bu değişiklik tüm diğer senkron çalışan cihazlarda anında görüntülenir.
OneDrive kullanım sırasında farklı seçenekler ile kullanılabilir, yüklü boyutlu dosyalarda bilgisayarda yer kazanmak için kullanılacağı zaman indirip açma seçeneği ile yer korkusu yaşamdan güvenle kullanılabilir ya da tüm dosyalar senkron edilip çevrimdışı çalışılabilir.
OneDrive eşitlenen dosyalarda çalışmak için çevrimiçi olmaya gerek kalmadan işlem yapılabilir. Dosyalara erişmek için çevrimiçi zorunluluğu olmaksızın erişime devam edilir ve ihtiyaç duyulan en önemli anlarda kritik dosyalara her zaman güvenle ulaşılır.
OneDrive ve Office 365 ile daha fazlasını gerçekleştirin!
Microsoft Teams, Microsoft tarafından son zamanlarda özellikle kurumsal firmaların bir çok ihtiyaçlarını gidermek için hazırlanan, iş yeri sohbeti, toplantılar notlar ve eklentileri birleştirerek kurumsal firmalara çözüm üretmek için geliştirdiği bir platformdur.
Fikirleri gerçeğe dönüştürmek için iyi bir ekip gerekli, iyi bir ekibi yönetmek için ise Microsoft Teams!
Ekipler, kurumsal firmalar tarafından ayrılan departman birimleri, ya da firmalar içinde bölünen grup çalışmaları. Hepsinin tek bir ihtiyacı vardır o da planlı ve sürekli iletişim halinde çalışmaktır. Günümüzdeki firmaların çoğunluğu böyle bir çalışma senkronizasyonu iççin zorluk çekmektedir. Tam bu noktada devreye Microsoft Teams girmektedir.
Microsoft Teams, şirket içerisinde gerçekleşecek iş sohbetlerinin yapılabileceği, toplantıların gerçekleştirilebileceği, online konferansların yapılabileceği, aynı anda 250 kişiye kadar toplu konferans imkânı sağlayan, dosya paylaşımı yapılabilen, SharePoint bağlantısı ile ekiplerin senkron çalışmasını sağlayan çok kapsamlı bir platformdur.
Power BI Microsoft’un geliştirdiği, verileri görselleştirmeye yardımcı, kullanıcıların kendi raporlarını ve gösterge tablolarını oluşturmalarını sağlayan, birbirinden bağımsız veri kaynaklarını tutarlı ve görsel olarak etkileşimli öngörüler ile dönüştürülmesini sağlayan bir ticari analiz hizmetidir.
Power BI, iş içgörülerini kullanıcı ve işletme için en verimli şekilde kullanılmasında yardımcı olmak üzere birlikte çalışan bir yazılım hizmetleri, uygulamalar ve bağlayıcılar koleksiyonudur. Power BI çevrimiçi olarak da adlandırılan Microsoft Power BI hizmeti, Power BI’ın SaaS (Hizmet Olarak Yazılım) bölümüdür.
Power BI Desktop ücretsiz olarak, Power BI Pro ise kullanıcı başına düşük bir aylık ücret karşılığında kullanılabilir. Böylelikle, kuruluşunuzda bir veri kültürünün oluşmasını teşvik etmek için uygun maliyetlerle herkese BI ve analiz olanakları sunabilirsiniz.
Power BI özelliklerini ve olanaklarını geliştiren, dünya çapında 500.000’den fazla üyeye sahip bir topluluğun yıllık olarak sunduğu fikirleri temel alan haftalık ve aylık güncelleştirmeler alın.
Yammer doğru kişilerle bağlantı kurulmasına, ekipler arasında bilgi paylaşımına ve projeler için organize olunmasına yardımcı olan Office 365 hesapları ile sadece şirketlere özel olarak tasarlanmış bir sosyal ağdır.
Bu hizmet Office 365 iş hesabı ile birlikte kullanım sağladığı için, yalnızca kuruluş içindeki kullanıcılar katılabilir, böylece Yammer hakkındaki iletişimler güvenli ve yalnızca kuruluş içerisindeki kullanıcılara görünür.
Yammer ve Microsoft 365 ile canlı ve isteğe bağlı etkinlikler sunun
Genel kullanıma yönelik sosyal ağlar gibi kuruluşların sosyal medyası da sosyal olmakla başlar. Gerçek zamanlı iletişim sağlar ve çoğunlukla ileti alıcılarının ruh halini anlamasına yardımcı olan emojiler gibi birkaç eğlenceli öğe içerir. Ama kurumsal sosyal medya, ekiplerin daha verimli ve etkili çalışmasına yardımcı olabilecek, işle ilgili zengin özellikler ve işlevler de sağlar.
Ekipler en çok şu dört konudan yararlanabilir:
• Belge Üzerinde İşbirliği
• İç Gruplar ve Dışarıdan Ortak Çalışanlar
• Arama ve Bulma
• Sorunsuz Tümleştirme
Daha önce Delve Analytics adlı Microsoft MyAnalytics, çalışanların ve yöneticilerinin, işlerin optimize edilmesi ve daha verimli hale getirilmesi amacıyla çalışanların zamanlarını nasıl harcadıkları konusunda fikir edinmelerine yardımcı olmak için tasarlanmış bir uygulamadır.
MyAnalytics, Office 365 bulut tabanlı verimlilik uygulamaları grubunun bir parçasıdır.
Geliştirilmeye devam edilen MyAnalytics içgörüleri daha düzenli hale getiriyor. MyAnalytics tarafından desteklenen üretkenlik anlayışları Microsoft 365 ve Office 365 kullanıcıları için geniş çapta yaygınlaşmaktadır.
MyAnalytics size içgörüleri ve iş modellerinizi aşağıdaki unsurlarla geliştirmek için bu bilgileri nasıl kullanabileceğinizi sunar.
• MyAnalytics gösterge panosu: Geçen ayki zamanınızı nasıl harcadığınızı, çalışma alışkanlıklarınızla ilgili verimlilik görüşlerini, iyileştirmeye yönelik yararlı önerileri ve ağınızı, en iyi ortak çalışanlarınızı ve iş birliği faaliyetlerinizi inceleyen istatistikleri görebilirsiniz.
• Insights Outlook eklentisi: Insights Outlook eklentisi, en son iş deneyiminizin özelliklerini bildiren ve çeşitli şekillerde yanıt vermenizi sağlayan kartlar sunar.
• E-posta özetleri: Önceki haftanız hakkında size bilgi veren haftalık bir özet alırsınız.
• Satır içi öneriler: Satır içi öneriler, Microsoft Outlook'ta görünen ve e-postaları yönetme ve toplantıları düzenlemeye ilişkin yararlı öneriler ve ipuçları göstererek verimliliğinizi artırabilen bildirimlerdir.
Microsoft Access, ilişkisel Microsoft Jet Veritabanı Altyapısını grafiksel bir kullanıcı arabirimi ve yazılım geliştirme araçlarıyla birleştiren Microsoft'tan bir Veritabanı Yönetim Sistemidir (DBMS).
Ekiplerin daha verimli çalışmasına yardımcı olmak için bir veritabanı fikrini Access sayesinde uygulamaya koymak için geliştirici olmak gerekmiyor.
Access’in gücüyle verilerden en iyi şekilde yararlanılır, üstelik de kod yazmadan veya veritabanı uzmanı olmadan:
• Veritabanları oluşturmak için şablonları kullanın.
• Access’te depolanan verileri kolayca bulun ve raporlayın.
• Zengin veri giriş formları oluşturma.
• Çeşitli veri kaynaklarını içeri aktarma, dönüştürme ve dışarı aktarma.
Tanıdık Access arabiriminde toplu görseller ve içgörüler oluşturmak için Access bağlayıcı kitaplığını kullanarak Access ve iş kolu uygulamaları arasında veri tümleştirmesi yapın. Daha fazla güvenilirlik, ölçeklenebilirlik, güvenlik ve uzun vadeli yönetilebilirlik sağlamak için verileri SQL Server ve Microsoft Azure SQL’de kolayca depolayın.*
* Verileri SQL Server veya Microsoft Azure SQL'de depolamak için söz konusu hizmetin aboneliği gerekir.
Microsoft tarafından geliştirilen Microsoft Project, plan oluşturma, kaynakların görevelere atanması, aşama takibi ve bütçe yönetimi gibi konularda şirketlere yardımcı olması amacıyla tasarlanmış bir proje yönetimi yazılımıdır.
Microsoft Project, projeleri kolayca yürütmenize yardımcı olur. Yerleşik şablonlar ve tanıdık zamanlama araçları hem proje yöneticilerinin hem de ekiplerin verimli bir çalışma sürdürmesini sağlar.
Neredeyse tüm şirketler için ister küçük ister büyük olsun, organize olmak ve kalmak için proje yönetimi gereklidir. İşletmenizin kaynakları yönetmesine, maliyetleri proje ve kontrol etmenize, birden fazla ekip üyesi ile etkili bir şekilde iletişim kurmanıza ve verilen herhangi bir projedeki ilerlemeyi izlemenize yardımcı olacak çok sayıda proje yönetimi aracı bulunmaktadır. Bu araçlardan bazıları, ayrı ağ bilgisayarlarına yazılım olarak yüklenebilirken, çoğu web tabanlı- başka bir deyişle, bulutta mevcut.
Microsoft Project, ister bulut tabanlı Office 365 hesaplarınızla bağlı bulut ortamında ister yerel bilgisayarlar da uygulama olarak şirket içi kurulumlar ile yerel ağda kullanabilirsiniz.
Visio, Microsoft tarafından geliştirilen bir vektörel çizim yazılımıdır. Visio, görsel olarak çalışılabilinmesi için bilgileri grafik diyagramlarına dönüştürmeye imkân tanır. Akış çizelgeleri, zaman çizelgeleri, kat planları ve çok daha fazlası dahil olmak üzere yüzlerce şablondan diyagram oluşturma imkânı vardır.
Visio Online Plan1 ve Online Plan 2 olarak 2 farklı seçenek sunar;
Visio Online Plan 1, kullanıcıların tarayıcı üzerinde basit diyagramlar oluşturup paylaşmasına olanak sağlar. Sadece basit diyagram oluşturmak için kullanacak kişilere hitap eden en uygun plandır.
Visio Online Plan 2, Visio Online Plan 1’in tüm işlevselliğini de kapsayan, sektöründe öncü bir diyagram oluşturma ve görselleştirme çözümüdür. BPMN 2.0, UML 2.5 ve IEEE gibi sektör standartlarına uygundur. Visio Online Plan 2 OneDrive’da 2GB’lık diyagram depolama alanı da ayrıca sunar ve 250.000 adet şekil diyagramların üzerine veri yazma özelliğini verir.
Microsoft Sway, Microsoft tarafından geliştirilen, sadece bulut ortamında kullanıma sunulan, Microsoft hesabı olan herkesin kullanabileceği PowerPoint alternatifi bir sunum hazırlama uygulamasıdır.
Microsoft hesabı ile Office 365 hesaplarındaki Sway arasında farklılıklar mevcuttur. Office 365 hesapları kurumsal hesaplar yönetiminde olduğu için, kişisel hesaplara nazaran biraz daha artı özelliklere sahip. Şifreleme, güvenlik protokolleri veya herhangi bir sunum da altbilgiyi kaldırmak gibi.
Günümüz dünyasında toplantılar, raporlamalar, sunumlar olsun ihtiyaç duyduğumuz tek şey etkileyici bir sunum hazırlamaktır. Bu noktada devreye PowerPoint girmekte ve bizlere sunum hazırlama konusunda yardımcı olmaktadır.
Microsoft Sway, bulut ortamında bir sunum hazırlama uygulaması olup sadece bulut ortamında kullanım sağlar. Sway ile sunu oluştururken profesyonel bir tasarımcı yada sunum hazırlama yetisine sahip olmaya gerek yok, çünkü Sway bunu bizim için yapıyor
Sway ile neler hazırlanabilir; Rapor, sunu, bülten, kişisel öykü, fotoğraf albümü veya görsel gezi raporu olabilir. Aslında Sway ile yaratıcı bir şekilde ortaya koyabileceklerinizin sınırı yoktur.
Microsoft Planner, Microsoft tarafından Office 365 platformunda kurumsal ve eğitim aboneliğe sahip aboneler için tasarlanan ve sadece Office 365 üzerinde çalışan bir planlama uygulamasıdır.
Microsoft Planner’ı kullanan kuruluşlar ekip çalışmasındaki karmaşadan rahatlıkla kurtulabilir. Planner ekip çalışmaları için özel olarak tasarlanmıştır. Ekip için yeni planlar oluşturup bu ekip üzerinde bulunan görevleri düzenleyip görev atamalarını rahatça yapılması bir avantaj sağlar.
Ekipler için iş yönetimi Planner ile daha kolay!
Planner, dosya paylaşımı ve çalışılan iş hakkında sohbet edilmesi ve ilerleme durumuyla ilgili bilgi alması hakkında kolaylık sağlar.
Microsoft Planner tüm platform cihazlarında çalışır mobil, tablet ya da bilgisayar. Microsoft Planner, bilgisayar üzerinde Teams ile bağlanarak rahatlıkla kullanılabilir.
Microsoft Stream, Microsoft tarafından geliştirilen ve kuruluşunuzdaki kişilerin videoları güvenle yükleyebileceği, görüntüleyebileceği ve paylaşabileceği, işyerinde video kullanarak bağlantı kurmak, birlikte çalışmak, öğrenmek ve bilgi paylaşmak isteyen her ölçekteki işletme genelinde her düzeydeki çalışanlar için kurumsal video yönetimi ve paylaşım hizmetidir.
Microsoft Stream, Mobil, tablet ve bilgisayarlar üstüne rahatlıkla kullanılabilir. Microsoft Stream için Office 365 lisanslı gereklidir.
Microsoft Stream, bulut ortamında bir video paylaşım uygulaması sunarak, istenilen yerde istenilen zaman da kuruma ait videolara rahatlıkla erişim imkânı sağlar.
Konuşmayı metne dönüştürme, otomatik oluşturulmuş kapalı açıklamalı altyazı ve yüz tanıma özellikleri, videoları bulmanın ve bunlarla etkileşim kurmanın farklı yollarını sunar. Böylece herkes hızla ve kolayca ilgili içeriğe erişebilir.
Microsoft To-Do, Microsoft tarafından geliştirilen, bulut ortamında kullanılan bir görev yönetimi uygulamasıdır.
Yapılacaklar listesi veya görev listesi gibi oluşturulan listeler rahatlıkla ekip sitelerine dağıtılır ve paylaşılır. Office 365 hesabına bağlı olarak daha fazla imkân sunar.
Microsoft To-Do Mobil cihazlar ve Tabletlerde oldukça kullanışlıdır. Düzenlenecek bir organizasyonda her şeyin mükemmel olması için checklist düzenler ve kontrolleri gerçekleştiririz. To-Do ile böyle bir checklist düzenleyerek, kuruluş içerisinde ilgili ekipler ile paylaşıldığında, ekipler kendi sorumlu olduğu alanlarda tamamlanan görevleri işaretler ve zaman kazandırır.
To-Do, görevleri veya oluşturulan checklistleri düzenleme imkânı ile bildirim, hatırlatma yada son tarih gibi seçenekler ile daha düzenli kullanılmasına olanak tanır. Office 365 hesapları ile daha fazlasını sunan To-Do Outlook Görevleri ile tümleşiktir ve birlikte çalışır.
Microsoft Intune, Microsoft tarafından güvenlik için geliştirilen, mobil cihaz yönetimi ve mobil uygulama yönetimine odaklanan bir bulut hizmetidir.
Microsoft’un sunduğu Enterprise Mobility + Security (EMS) Suite paketine dahil edilmiş olup, kuruluştaki verileri koruma imkânı sağlar ve Office 365, Microsoft 365 ve Azure Active Directory (Azure AD) dahil tüm hizmetler ile tümleştirilerek kimlerin nerelere erişimlerini olduğunu denetleyip, nerelere erişip hangi uygulamaları açabileceğini yönetmeye yardımcı olur.
Microsoft Intune ile modern çalışma alanı yönetimini basitleştirin ve dijital dönüşümü başarın. Kullanıcıların kendi seçtikleri cihazlar ve uygulamalarda çalışması ve bu sırada verilerin korunması için en üretken Microsoft 365 ortamını oluşturun.
Tüm Windows, Apple ve Android( Mobil uygulamaların kullanılabilirliği ülkeye/bölgeye göre değişir) cihazları üzerinde uygulanan en esnek denetim sayesinde, şirkete ait olan cihazlarınızla kendi cihazını getir (KCG) kapsamındaki cihazlarınızın yönetildiğinden ve her zaman güncel olduğundan emin olun.
Microsoft’un bulut tabanlı kimlik ve erişim yönetimi hizmeti olarak geliştirdiği bir hizmettir Azure Active Directory (Azure AD). Bildiğimiz Active Directory’nin yaptığı temel görevleri yerine getirmek için bulut ortamı için tasarlanmıştır.
Azure Active Directory sunduğu en önemli özelliklerden bir tanesi Multi Factor Authentication (MFA) yani çok faktörlü kimlik doğrulaması ile Office 365 hesaplarını daha güvenli hale getirmektedir.
Çalışanların oturum açması ve kaynaklara erişmesini güvenlikle sağlamaya yardımcı olan Azure Active Directory, Microsoft Office 365, Azure Portal ve yüzlerce diğer SaaS uygulaması gibi dış kaynakları kapsamaktadır.
Şirket ağındaki veya intranetinde bulunan uygulamalar, iç kaynaklar veya kendi kuruluşuları tarafından geliştirilen tüm bulut uygulamalarına erişim kontrol etmek ve güvenliği sağlamak için en güçlü etkendir Azure AD
Azure Information Protection (AIP), Microsoft’un Microsoft 365 paketlerine dahil ettiği ve geliştirdiği, kuruluşun belgelerini ve e-postalarını sınıflandırması, etiketlemesine ve korunmasına yardımcı olmak için geliştirilen bulut tabanlı bir çözümüdür.
Azure Information Protection, GDPR veya KVKK olarak birçok sorunu ortadan kaldırmakta ve kuruluşların bu prosedürlere yönelik rahatlıkla çalışmalarını sağlayan geniş kapsamlı hizmettir.
Azure Information Protection, verileri hassaslık düzeyine göre sınıflandırmaya, Verilerinizi her zaman korumaya, verileri analiz etmeye, raporlamaya değerlendirmeye yönelik günlük kayıt tutmaya, verileri nasıl paylaşacağınıza ve paylaşılan verilere ne yapılabileceğine düzenleme, yazdırma, görüntüleme gibi, birçok detaylı hizmet sunar.
Koruma teknolojisi oldukça yüksek olan Azure Information Protection hizmeti, Microsoft 365 paketleri ile birlikte Enterprise bir çözüm sunmaktadır.